Home > Training & Coaching > Workshop Klantgericht schrijven

Workshop Klantgericht schrijven

Klantgericht schrijven houdt een heleboel in. Op de eerste plaats moet je je kunnen verplaatsen in je klant. Wat wil je klant eigenlijk weten?
Daarnaast wil je vriendelijk zijn, ook als je geen plezierige boodschap hebt. En je wilt graag dat je klant je brief of e-mailbericht in één keer goed begrijpt. Dus je wilt geen moeilijke taal gebruiken.

Irene over de workshop Klantgericht schrijven:
"Tijdens een dagdeel met collega's praktisch oefenen om je "Hoofdboodschap" om te zetten in heldere taal naar je klant. De workshop wordt verzorgd door vriendelijke en ervaren trainster Judith." 


Klantgericht schrijven: Oefenen met de praktijk

Tijdens de workshops Klantgericht schrijven leer je duidelijk en begrijpelijk te schrijven vanuit het perspectief van de klant. We gaan oefenen met werkmateriaal uit je eigen dagelijkse praktijk. Tijdens een workshop van een dagdeel krijg je vaak al een heleboel inzichten. Mede dankzij je medecursisten die met een frisse blik naar jouw werk kunnen kijken.

Een dagdeel
De workshop Klantgericht schrijven duurt een dagdeel en je kunt hem zo vaak volgen als je wilt. Ben je al goed op weg met klantgericht schrijven? Dan kan de workshop je het laatste duwtje geven. Ben je nog wat onzeker op dit gebied of ben je altijd een heel andere manier van schrijven gewend geweest? Dan heeft het vaak zin om de workshop na een tijdje nog eens (of vaker) te volgen voor meer verdieping.

Workshop in Alkmaar
De workshop Klantgericht schrijven wordt gegeven in Alkmaar en wordt weer gepland bij voldoende inschrijvingen.

Voor groepen en op locatie
Uiteraard kan de workshop ook gegeven worden aan een bestaande groep of afdeling (maximaal tien deelnemers). In dat geval kan de workshop ook op locatie (buiten Alkmaar) gepland worden.

Meer weten over de Workshop Klantgericht schrijven? Vul je vraag en je gegevens in op het contactformulier en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.